loading...
پاییزان
زینب بازدید : 364 پنجشنبه 1389/07/29 نظرات (3)

زمانی دوستی داشتم که می گفت خیلی دوستم داره.می گفت حاضره تا آخر دنیا با من بمونه تو دوران دانشگاه باهاش آشنا شده بودم و گمون نمی کردم دوستی های دانشگاه مثل دبیرستان شادی آفرین باشه... اما به من کمک کرد. بهم شادی داد. لحظه هایی که باهم رفتیم کوه. رفتیم بند دره و بند عشاق و سربیشه و ... روستای شیراز و جوزان و دزک و نارمنج و ... خیلی خوب بود... و یک روز تو تصادف فوت شد...

                               به همین سادگی ..................

                                          من تنها شدم.................

اما زندگی تموم نشد... من هستم. زندگی هست و زمان می گذره . تصمیم دارم منم خاطره های زیبا بسازم...

دوست دارم پروانه باشم... عمری کوتاه و خاطره ای زیبا که تا آخر دنیا در یاد می مونه.....

من دلم برای پروانه ها می سوزد...

که این پروانه ها بارها در شعر شاعران بالهایشان می سوزد...

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط امین در تاریخ 1348/10/11 و 4:08 دقیقه ارسال شده است

سلام سلام سلام ..
خوبی آبجی خانم ؟ آدم یا باید شروع نکنه یا اگه شروع کرد تو عید شروع کنه ! شکلک

عیدت مبارک باشه آبجی .. امیدوارم که سالی پر از تحرک و امید رو در پیش روی داشته باشی ..

راستی فکر نمیکنی که تحرک در این وبلاگ بسی چشمگیر باشه .. بابا تو که واسه خودت یه پا دایره المعارفی ، بنویس تو خط از اون همه خطوط رو .. میترسی ملت فیض ببرن !! شکلک

و اینکه .. «آدمیزاد جزئی کوچیک با تاثیری بزرگ در طبیعته..» عااالیییی بود شکلک

تا به زودی ..
یا حق

این نظر توسط majid در تاریخ 1348/10/11 و 2:32 دقیقه ارسال شده است

vablaget khili ghashangeشکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام سلام سلام. خوش اومدی آدم اهل دل به دفتر کوچولوی من و ممنون که نوشته های منو می خونین . اسمم زینبه و دوست دارم با همه دنیا دوست باشم. همه چی رو با صلح و صفا ومنطق به دنیایی زیبا تبدیل کنیم و یادمون نره ما قبل از اینکه دختر وپسر باشیم انسانیم. دوستای خوبی برای هم باشیم و همدیگه رو دوست داشته باشیم... اگه همدیگه رو دوست نداشته باشیم اول از همه زندگی برای خود ما بی مفهوم میشه: بنی آدم اعضای یک پیکرند / که در آفرینش ز یک گوهرند دوستتون دارم قد همه قطره های بارون
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 12
  • کل نظرات : 26
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 27
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 37
  • بازدید ماه : 77
  • بازدید سال : 682
  • بازدید کلی : 8,972